reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marcel Páleš

Marcel Páleš

Bloger 
  • Počet článkov:  152
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Okrem mnohého iného ma zaujímajú diskusie o zmysle života, rád presahujem hranice priemernosti, milujem čítanie kníh a tiež čítanie ľudí. Keďže rád nachádzam neobyčajné v obyčajnom, nájdete ma často strateného v pozorovaní kolobehu života. Soľou môjho života je umenie, korením priatelia a najsilnejšou prísadou nad všetko vyvýšená láska. Spomedzi priateľov si najviac cením Boha, preto mastretnete aj v božích chrámoch, kde vyhľadávam pokoj v duši. Zoznam autorových rubrík:  ZamysleniaŽivý pozdrav z MárniceIdúc ulicouCesta za zmyslom životaPrózaPoéziaSlová nad zrkadlomBohNočná návštevaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Moja starká uznala Rytmusa

Marcel Páleš

Moja starká uznala Rytmusa

áno je to neuveriteľné, ale stalo sa. Síce tak trocha nepriamo a nevedomky, ale predsa. Aj taký vulgárny človek ako je raper Rytmus zaujal, ako ojedinele, aj starší rad populácie.

  • 1. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 854x
  • 4
Môj pes miluje pivo a fest mu chutí

Marcel Páleš

Môj pes miluje pivo a fest mu chutí

Asi už nebudú rásť pivné brušká len mužom, ale aj psom. Ten náš má len pár mesiacov, no už holduje pivku. Ešte ho naučiť pozerať futbal a bude z neho typický reprezentant mužskej populácie, pretože to bruško mu už nejak začalo rásť...bude to tým pivom?

  • 19. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 231x
  • 4
Kto seje v noci

Marcel Páleš

Kto seje v noci

Slnko odišlo "čekovať" iný kus Zeme, práve rozhadzuje lúče možno kdesi nad oceánom alebo v USA? Ani neviem, že kebyže prebijem Zem cez Slovensko, na ktorom konci sveta by som sa ocitol. V rozprávkach to vždy býva Čína, ale v rozprávkach aj tri oriešky vyčaria krásny úsmev a zázrak, zatiaľ čo v skutočnosti tri oriešky "trávy" vám len vyčaria úsmev a nezjavia sa krásny šaty od Versačeho... Ale o inom chcem. Vráťme sa k tej poetickej chvíli..takže –

  • 10. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 896x
  • 2
Pozrel som sa smrti do očí, aby som našiel život

Marcel Páleš

Pozrel som sa smrti do očí, aby som našiel život

Často používame slovné spojenie "narodiť sa druhý raz" alebo "pozrieť sa smrti do očí", no len keď to skutočne prežijete, viete, že za tými slovami sa skrýva omnoho viac. Preto vám opíšem moje stretnutie s poslom smrti, ktoré vnímam ako keby mi niekto chcel povedať: "Pozri, aký je život krásny!"

  • 31. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 450x
Keď jeden Človiečik vytvorí fajné foto (+FOTKY ukážka)

Marcel Páleš

Keď jeden Človiečik vytvorí fajné foto (+FOTKY ukážka)

Aj vy radi fotografujete či si radi pozriete zaujímavé umelecké fotečky? Predstavuje človiečika, ktorý sa tomu venuje a svojimi výtvormi vie zaujať nejedno umelecky cítiace očko.

  • 23. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 953x
  • 22
reklama
Keď štípe ústna aj "ritná" dierka (muky záchodové)

Marcel Páleš

Keď štípe ústna aj "ritná" dierka (muky záchodové)

Kombinujete niekedy jedlo? A čo na to Vás žalúdok, odoláva? Aj ja som si to myslel, no raz som to prehnal s feferónmi.

  • 27. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 312x
  • 8
List Ježiškovi

Marcel Páleš

List Ježiškovi

Svet detí je preto krásny, lebo vidia za hranice reality. My dospelí sme z toho už vyrástli, no ale predsa v niektorých z nás niečo ostalo. Napríklad písanie listov ako je tento:

  • 26. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 862x
  • 1
Ako som podpálil byt (spomienka na detstvo)

Marcel Páleš

Ako som podpálil byt (spomienka na detstvo)

Kupujete na silvestra petardy? ja už nie, nejak ma to prešlo. Vďaka petarde za päť korún som skoro pripravil našich o štvorizbový byt za niekoľko tisíc.

  • 25. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 128x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu