reklama

(Ne)osvietený

Aj Vy sa občas nájdete, ako sedíte s nohami na stole či v inej pohodlnej pozícii, pričom Váš čas, Vaše povinnosti či sny Vám utekajú, avšak Vy sa len pozeráte, ako neľútostne sa presýpa čas a dúfate v nejaké osvietenie? Mne sa to sem-tam stáva - strácam sa vtedy oprávnene, aby som sa našiel v ešte krajšom svetle. :)))

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

(Ne)osvietený


Zaodetý hĺbkou ľahostajnosti

v ponore do bez seba sám

skĺzavam mimo trasu

nevedomý ba číro spokojný.


Nad svedomím obrí otáznik

podčiarknutý výkričníkom

visí mi ako to telo na kríži

v ktorom snažím sa nájsť.


S nohami na stole špinavom

obdivujem všetok ten čas

čo steká dostratena trpko

pomedzi prsty mojej nehybnosti.


V slede tých sekúnd mŕtvych

ožíva jedine otázka života

ťahajúca vždy môj tieň tam

– smerom k svetlu...


V tej nehybnosti prachu

čakám na osvietenie.


(Memento mori!)

Marcel Páleš

Marcel Páleš

Bloger 
  • Počet článkov:  152
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Okrem mnohého iného ma zaujímajú diskusie o zmysle života, rád presahujem hranice priemernosti, milujem čítanie kníh a tiež čítanie ľudí. Keďže rád nachádzam neobyčajné v obyčajnom, nájdete ma často strateného v pozorovaní kolobehu života. Soľou môjho života je umenie, korením priatelia a najsilnejšou prísadou nad všetko vyvýšená láska. Spomedzi priateľov si najviac cením Boha, preto mastretnete aj v božích chrámoch, kde vyhľadávam pokoj v duši. Zoznam autorových rubrík:  ZamysleniaŽivý pozdrav z MárniceIdúc ulicouCesta za zmyslom životaPrózaPoéziaSlová nad zrkadlomBohNočná návštevaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu