reklama

Sám ako motýľ

Sám ako motýľ vo svete plnom krásy, avšak zastretej zlom, na krídlach nádherné pásy mám, nádherne smutný som. (jedna z mojich prvých básní spred roku 2005)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

"Sám ako motýľ"

Sám ako motýľ vo svete plnom krásy,

avšak zastretej zlom,

na krídlach nádherné pásy mám,

nádherne smutný som.

K šťastiu chýba mi mnoho

a zároveň tak málo mi stačí,

chcem povzniesť sa k nebu, zemi dať zbohom,

ale hore sa mračí.

Sám ako motýľ pohľadom lietam po okolí,

z noci až ku dňu,

vnikám do srdca každému, kto mi to dovolí,

hľadám v ňom studňu.

Prameňnom hľadaným, čo večne je tu,

stáva sa jediné slovo,

na počiatku stvorené svetu,

z ktorého všetko stvorené bolo.

Sám ako motýľ stále lietam a hľadám,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

stále pátram po šťastí tom,

ale často len padám,

verím, že príde raz zlom.

To slovo, čo nájsť chcem, dáva nám všetko,

život, šťastie aj krásu,

pre niekoho stanem sa niekto,

to slovo dáva mi aj spásu.

Sám ako motýľ sa v snoch svojich vznášam,

verím, že nádej už mám,

keď úsmev do duší vnášam,

verím, že s láskou už nebudem sám.

Marcel Páleš

Marcel Páleš

Bloger 
  • Počet článkov:  152
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Okrem mnohého iného ma zaujímajú diskusie o zmysle života, rád presahujem hranice priemernosti, milujem čítanie kníh a tiež čítanie ľudí. Keďže rád nachádzam neobyčajné v obyčajnom, nájdete ma často strateného v pozorovaní kolobehu života. Soľou môjho života je umenie, korením priatelia a najsilnejšou prísadou nad všetko vyvýšená láska. Spomedzi priateľov si najviac cením Boha, preto mastretnete aj v božích chrámoch, kde vyhľadávam pokoj v duši. Zoznam autorových rubrík:  ZamysleniaŽivý pozdrav z MárniceIdúc ulicouCesta za zmyslom životaPrózaPoéziaSlová nad zrkadlomBohNočná návštevaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu